Helgen!

I helgen har vi tigit det lungt och myst riktigt mycket! Det tycker jag om!
Fredagen att vi o pratade lite med grannarna och var ute o gick lite i det härliga höstvädret. Gick o la oss tidigt för Emil skulle jobba o jag skulle upp med lillebror Viktor o tävla.
Lördagen började med hästhoppning på Marks ridklubb. Viktors första tävling så han var jätte nervös, jag med för den delen! Vi gick banan o sen a han att han skulle aldrig komma ihåg den. Okej tänkte jag, men då får han la provocera eller något! Sen gick vi till transporten o skulle lasta ur, så frågade jag om han tänkte på banan, men han sa att han glömt den för länge sedan. Så jag fick skritta farm Imre å fick han sitta och titta på ekipagen före han! Som tur var så kom han iåg hela banan, men tyvärr så vgrade Imre på två hinder, så det blev ingen placering. Jag tror han vägra för att viktor var å nervös =) 
Sen efter tävlingen kom jag och Emil hem samtidigt ungefär. Gick en promenad i skogen med Ketchup. Sen satt vi och myste hela kvällen tills pappa ringde o ville ha kjuts hem, så fick vackert hoppa in i bilen o skjutsa han hem. Men fyyyy va lång tid det tog, sån jäkla dimma. Tog oss nästan 1,5 timmar mellan Rydal och Berghem, jag som är livrädd för att det ska komma älgar på vägen var ju tvungen att köra mega sakta. Men vi kom hem oskadda och la oss klockan 3.
I morse var det jobbigt att gå upp, vaknade klockan 8, gick ut o sälppte ut Ketchup o in Selma, gav dom mat o gick o la mig igen. Sen väckte Emil mig vid halv 1, då tyckte han att jag skulle upp. Idag har vi storhandlat lite o varit ute o gått en sväng. Tittat på film o bara varit. Pappa behövde låna min bil så jag åkte o lämnade den o tog mammas bil istället, så ska åka o byta tbx. min bil i morron. På vägen hem köpte vi kinamat så nu är vi mätta o belåtna! Nu ska jag byta ängkläder o gå in o Duscha!
I morgon blir det Promenad med Svärmor Karin!! =)

Kommentarer
Postat av: Emil

Oj så mycket du skrev denna gången :)

Älskar dig (L)

2011-10-03 @ 05:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0