Härliga höst!

Man blir så kär när det är höst. Nyförälskad skulle man kunna säga om jag inte redan var de, Det känns så skönt med Emil för jag är baskimej fortfarande nyförälskad. Det pirrar i magen fortfarande när jag ser han o jag har svårt att vara utan han! Jag som trodde sånt skulle gå över efter ett halvår eller mindre Men det hänger fortfarande i. Men ack så jobbigt är det att gå o längta efter han när han inte är hemma. I morse var det bara 0 gradigt ute. Riktigt kallt ju. Dags att dra fram domkraften o byta till vinterdäck snart. O Emil ska ha nya på sin bil, inte billigt de inte!
Nu väntar jag på att Emil ska komma hem så vi kan åka o handla Pizza och sen äta chips o dipp framför tv:n. Undra va det går för några program på tv:n idag...
Nu känner jag att magen bara växer o växer för varje dag som går, den är stenhård o jätte mysig. Jag börjar må mycket bra o mår inte lika illa på morgonen längre. Har börjat få lite ont i svanken som mensvärk typ. Nu vill jag bara att det ska bli Mars så vi kan få träffa våran lilla skitunge! :)
Emil! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0