Handlat

Efter vi varit ute o gått jag o Karin åt vi Paj, som är supergod! Sen bestämde vi oss för att åka in till Kinna o köpa en Bh till mig, för att mina bröst är ömma som tusan o bara värker så jag kan inte ha bygel bh har jag kommit på. Så vi åkte in till Lindex o hittade en jättemysig bh- som var en ammningsbh. Men det funkarde fint ändå, så idag har jag köpt mig en amningsbh, haha! Men så bekväm är den, den kommer jag ha på mig mycket kan jag lova!
Sen så åkte vi till Blomsterjätten och köpte en krans till Dörren, blommor till krukorna på baksidan o ljus som vi ska ha i ljuslycktan utanför. Köpte även en present till Emils gudbarn Mabylinne, för hon har fyllt år. Ochj så gick vi till Nordea o beställde ett nytt kort till mig, för mitt funkar aldrig typ... Står att man inte har pengar fast man har de, och det är lagom pinsamt.
När vi kom hem så blev det varma mackor, nu sitter vi o spelar lite wordfeud och jag ska göra marängswich som jag ska äta ikväll när jag tittar på Halv åtta hos mig o pengarna på bordet.
Emil ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0