Förlossningskliniken.

JKag och Emil har suttit och tittat på Förlossninskliniken innan vi tittade på Bonde söker fru. Det får en att tänka på att man själv ska ligga där "snart", okej, det är inte snart, men det känns så.
Att veta att den jäklans smärtan är helt självförvållad, men att man får något så fint gör en motiverad till att ha en positiv inställning till det hela.
Igår köpte jag o Emil 3 gravid tidningar o satt båda två o åt bullar o läste, hur mysigt som helst var de! Det är skönt att Emil och jag planerat graviditeten och veta att båda har varit lika delaktiga och velat ha barn, att det inte är något som "hänt av misstag". Det är så Skönt att ha Emil vid sin sida som alltid är underbar och snäll, hjälper till och är en sådan pojkvän man bara kunnat drömma om! Skulle inte ens kunna fantisera om någon bättre än Emil han har baskimej allt och det är så skönt! Han finns där o prata med i alla stunder och stöttar på ett underbart sätt. Han är helt enkelt underbara o bara min!!! :)
Idag skulle jag fått städat i "röda rummet" som ska bli bebisarum, men det blev ju inte av idag heller. får se om jag orkar o hinner ta det i morron! Känner att jag inte har någon ork alls, gör knappt nå´got på dagarna men är ändå heldöd när vi ska gå o lägga oss o sova! Längtar tills den 31 okt, för då blir det ultraljud, det ska bli så mysigt!
Emil, Du är mitt ALLT! ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad fint du skriver <3

2011-10-06 @ 08:24:36
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Du kommer klara de utmärkt! :)

2011-10-07 @ 11:35:08
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0