Fått gjort mycket idag.

Idag har jag fått gjort riktigt mycket :) känns så skönt så här på kvällskvisten och veta att man presterat bra under dagen.
Vaknade vid 9 tiden och åt frukost, sen gick jag upp o tog en riktigt lång dusch skrubba mig från topp till tå, gjorde hårinpackning och ansiktsmask så nu känner jag mig som en ny människa.
Sen bytte jag sängkläder och hängde ut täcken o kuddar på vädring, dom har hängt ute hela dagen :)
La in en tvätt o en maskin disk, städa hela lägenheten både damma o torka golven. Gick ut o kratta bort alla löv på framsidan och plantera blommor på baksidan. Bakade en kaka och gick en sväng med ketchup när emil kom hem från jobbet. Klippte klor o borsta ketchup med. Duktig har jag varit idag. Jag o emil hjälptes åt o göra mat oxå.
Bebis visar att han eller hon lever det kittlas i hela magen :) gulligt


Kommentarer
Postat av: Karin

Idag har du verkligen haft energi :) Sååå mysigt med sparkar från er lille/lilla ;)

2011-10-27 @ 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0