Blir inte alltid som man tänkt.

I morse vaknade jag vid 8, gick upp och åt frukost, blev flingor med fil och te. Brukar äta gröt annars men börjar tröttna nu.
Sen vid halv tio var de dags o åka och lämna Ketchup hos Karin och sen till arbetsförmedlingen på möte.
Efter arbetsförmedlingen åkte jag till Karin och åt lite macka o te sen åkte vi in till Kinna och hämtade min jacka från kemtvätt, den blev som ny. Sen konstatera vi att jag inte har någon jacka nu i vinter som tjockis mage får plats i. Hur gör man när magen inte ska frysa??
Vi gick in i affärerna i kinna för att se om vi hitta någon rymlig jacka. Hitta en på wilma, men fel storlek så dom ska fixa en jacka i rätt storlek tills i morgon.
Gick o köpte ny bh på Fatima o nya mamma byxor på hans o Greta. Karin köpte tyg o hämtade skor o gick in på victorins o hämta något. Gick sen o handla mat, tänkte vi skulle ha myskväll med Emil idag, äta flygande Jacob o äta chips o dipp och skulle även gjort mjuk pepparkaka. Men så blev de inte. Fick åka till Viktor o emil fick laga hans moppe. Så vi köpte med oss pizza hem o sen var de dags för bonde söker fru.
Karin hittade även en fin jacka som hon skickade efter till mig med plats för mage. Får se om den är rymlig.

I morgon ska jag laga mjuk pepparkaka o städa o plantera blommor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0