Bebismys

Måste bara börja med att säga att jag längar så till vi får våran lilla knodd. Cathrin åkte in igår vid elvatiden o födde en söt liten tösabit i morse, nu är dom hemma och vi var ju bara tvugna att gå dit o hälsa på de nya tillskottet i grannkapet! Så underbart söt var hon! Nu vill jag att det ska gå fort tills det är Mars så jag kan få våran med, bebislängtan till tusen nu!
Igår ängnade jag tiden åt att tvätta och röja i tvättstugan, finfint blev det! Sen åkte vi till Karin o åt mat och efter det var jag o Emil hurtiga o tog med Ketchup ut på spåren uppe vid ksk stugan och gick 5 km! Riktigt härligt var de, fint och härligt höstväder o mysigt ! Sen åkte Emil o handlade och jag åkte till Björketorp o Madde för att titta om hon hade några mammakläder som jag ville ha, för hon skulle sälja sina. Blev tre tröjor. Sen så fick vi massa hästtäcken till hästarna så Viktor blev överlycklig! Åkte o lämnade dom hemma hos mamma. Sen åkte jag en snabbis till morfar och lämnade Vin som dom hade glömt beställa på bolaget.
Sen hade jag o Emil myskväll med Taco och titta på Idol!
Undra om killar kan bli skengravida på riktigt? För jag tror Emil har blivit de, o det tror han med! Magen växer på han o det är inget Fett utan "luft", Sen kan han känna att det hugger i magen o det gör jag med ibland det senaste. Haha, hade varit kul om han pluppa ut en liten han med ! ;D
Idag har jag tillbringat hela dagen hemma hos mamma medans Emil har hälpt pappa o byta tak på ett av hans hus. Jag åkte dit med pastasallad vi 1 tiden o pussa på han lite, sen till mamma igen och så gick vi ut o gick i skogen med hundarna! Riktigt mysigt!
Nu väntar jag på att Emil ska komma hem så vi kan mysa!
Emil ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0