BARNVAGN! =)

Idag har jag tillbringat hela dagen med Svärmor. Vi gick en sväng i skogen med Ketchup först i regnet, inte så roligt men det gick! :)
Sen åkte vi till Kinna och gick spontant in på Barnkammaren i Kinna, o då fick vi syn på världens Snyggaste vagn! En Emmaljunga City Cross. Både jag o Karin älskade den! Lätt att köra, o mega fin! Så vi stannade där o prata med hon som äger butiken en bra stund. Tittade på tillhörande bilbarnstol o lite småpill till vagnen, allt skulle kosta 13,200 kr, så det var bara att åka till pappa på kvällen! Efter vi var inne på barnkammaren gick vi till Kappahl o köpte en vit slips till pappa, för han ska på begravning i morgon. Sen efter de gick vi till Arbetsförmedlingen, pinsamt att gå in där ju!!! Skulle skriva in mig, men var tvungen att skapa ett konto, å åkte hem till Karin o gjorde de och åt lite mackor. Sen tbx. till arbetsförmedlingen o skriva in mig o prata med en handläggare.
Sen åkte jag hem o jag o Emil städade lite o gjorde mat, sen kom Karin o åt med oss. Efter vi ätit så åkte vi till Barnkammarn igen o visade Emil vagnen, sen bestämde vi oss för att vi skulle ha en sådan! Sen hem till Karin o fika lite, och sen vidare till pappa för att fjäska!
Det gick bra, han trodde vi skulle ha en dyrare barnvagn så han blev nästan lite glad för att vi inte skulle köpa en dyrare =) Så i morgon ka jag beställa vagnen jag vill ha, alltå den som är nedanför på bilden, men tillhörande bilbarnstol! =)
Emil! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig dag och god mat. Kul att din pappa nappade på barnvagnen :) Fin blogg du har, men du har ju haft hjälp :)

2011-10-03 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0