Sparkar i magen!

Det är riktigt mysigt att vakna nu för tiden, Varje morgon vid 5 tiden när Emil går upp känner man hur knodden i magen börjar vakna till liv. Sparkar o bara är så underbart mysig! Nästa vecka på fredag så är det dags för ultralujd för att se va det är för något i magen, Tjej eller kille! Ska bli så mysigt. Har beställt de ultraljudet i Göteborg och svärmor ska få följa med! Hon blev överlycklig när vi fråga! :) Ska bli mysigt! :) Inatt kunde jag inte sova, vi gick o la oss vid 22 tiden, men sista gången jag titta på klocklan var den 12 innan jag somnade, Vaknade vid 2 o kunde inte somna om, Självklart ska jag drömma sjuka drömmar om Emil, hoppas de går över snart, för jag kan baskimej snart inte lita på han för att jag hela tiden drömmer om att han ljuger o har sig. haha! Det är konstigt att man kan drömma om sådant man inte vill ska hända, o när man vaknar så känns det så äckta! Men men! Jag vet ju att de inte är sant efter man vaknat o tänkt på de en stund. :) Idag börjar jag jobbet vid 7,30. Morfar o Moster är på begravning så jag o Mormor är själva! O de får vi se hur de går, för jag ska mala köttfärs för första gången själv idag till kunderna! Men Kristin övade med mig igår så de ska nog gå bra! Hon var en utmärkt lärare! :) I helgen ska vi åka o hämta en hund till mamma, Hon har köpt en liten valp, Alva, som är Svart o vit och inte brun o vit som alla andra! Hon är bara 8 veckor, så miniliten o jättesöt är hon! Får se hur det ska gå på vägen hem, för av min erfarenhet brukar dom vara väligt oroliga när dom åker bil. o vi ska hela vägen upp till Örebro o lite mer! Men de går nog bra! På söndag ska vi ha middag för pappa hemma hos oss, men vi vet inte va vi ska äta än :( Men de kommer jag la på i morgon på vägen! :) Emil. <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Så mysigt med sparkar,det ska bli jättekul att följa med er nästa fredag :)

2011-11-11 @ 07:29:16
Postat av: Louise

åhh :)



följas via bloglovin?

2011-11-11 @ 08:12:54
URL: http://hifh.blogg.se/
Postat av: Johanna Ågren - En ryttare, en dröm!

Hej ville bara säga att din blogg är jättefin, kika gärna in hos mig så kanske vi kan följas på bloglovin? :)

2011-11-11 @ 08:18:18
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0