Sjuklingen mig.

Är sjuk idag så hemma från jobbet, Känns inte alls bra för nu när jag har jobb känns det bara dumt att vara hemma och inte på jobbet. Men är man sjuk så är man. Ska strax krypa ner i sängen med en bra bok o bli kvar där hela dagen. Om jag får för hunden då vill säga! Han är som en överenergisk energibomb. Sen måste jag ringa trygg hansa o ändra bebis födelsedatum. Har tecknat bebisens första försäkring. Rätt dyrt ändå med försäkring på bebisar som inte ens är födda. Men kan vara gott att ha om något händer med oss under förlossningen eller så. Ska även försöka hitta lite julklappar o köpa på nätet till dom sista. Och så ska jag även lägga in kort en morfars 60 års kalas. Herregud, jag kommer inte hinna ligga o slappa i sängen länge jag... Knepigt.. I helgen var vi på 25 års kalas för Hulken, mycket trevligt. Nu orkar jag baskimej inte skriva mer. Bebis leker livet i magen och är igånbg och sparkar som satan nu för tiden, sötbollen Ebba som vi har bestämt som namn just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0