Längesedan!

Nu var det ett bra tag sen jag bloggade. Dagarna bara flyger iväg, Tyckte de nyss var måndag, men nu är de fredag helt plötsligt. Men det är skönt tycker jag att de går å snabbt, för då är de inte lång tid kvar till bebis kommer. I måndags var vi på vårat första ultraljud. Myyyyssigt, Men tyvärr var bara lilla bebisen 18 veckor o inte 20 som vi trott innan. Lite tråkigt att behöva vänta yttligare två veckor innan han/hon kommer. Men va gör de! Det var riktigt häftigt att e bebisen i magen, och man har svårt att tro att det är något så vackert o välskapt inne i magen. Jag var tvungen o skvätta en tår när vi låg där. Allt var bra med bebisen o allt såg ut som det skulle. Tur de! I Veckan har jag jobbat på Matöppet. I onsdags kväll efter jobbet körde jag o Emil Viktor till hoppträning med Imre i Örby. Det gick bra för han o var även roligt att titta på, det kliar i fingrarna nu, jag vill Rida! I går var jag o klippte mig o färga håret efter jobbet, blev jättefint! Sen så åkte jag, Annie, Matilda o Felix till Leo lekland o busade av oss. Efter de åkte jag o Emil o storhandlade till Helgens Festligheter! Det blir parmiddag med Annie,Putte, Angelica, hulken, Emil o jag. =) Idag efter jobbet har jag börjatr med maten! Gott ka de bli i morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0