Lyrestad

Idag hr jag städat hela huset, det behövdes för det såg ut som en svinstia. Snart ska jag ut och städa bilen så den är ren och fin tills vi åker till Lyrestad.
Vi ska åka dit ikväll och bo på hotell där över en natt och träffa Robert. Ska bli kul att träffa han igen =)
Mamma Karin ska bjuda på mat klockan 14 som vanligt idag.
Jag är så himlans glad att jag träffa Emil, han är de bästa som finns, jag är så lycklig med han så det finns inte! Han är mitt allt!!
Ne nu ut och städa bilen och sen åka iväg och tvätta den!
Hejsvej i lingonskogen!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ni är bäst, du är underbar Alexandra och jag är SÅ glad att du och Emil träffat varandra.

2011-07-01 @ 18:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0