Sjuk

Så jävla tråkigt att vara sjuk. Jag är rätt trött på att ligga i soffan och bara ligga kan knappt gå för att mina fötter gör mega ont och hela kroppen är öm. Var hos barnmorskan idag för att se så att det inte var havandeskapsförgiftning för har samma symptom som de, men himlans tur var de att det inte var för det är tydligen inte bra. Lyssnade på bebis hjärta idag med och allt var bra. Tog blodprov, urinprov och blodtryck. Allt var Normalt, skönt. Sen åkte Karin o jag i köpte kinamat som vi åt hemma o nu städar hon vilken lyx jag har ;) snällast i stan är hon!


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja det var verkligen tur att det inte var någon fara. Klart jag hjälper till, söt du är som tycker jag är snällast i stan :D

2011-12-01 @ 16:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0