Kärleksåret 2011

Tänkte summera kärleksår år lite. Vad som hänt och så! :) Den 8 Januari 2011 Träffade jag min underbara pojkvän Emil. Vi träffade på en krog som heter Garaget och jag blev dunderkär direkt. Jag trodde han var där med sin flickvän Cathrin, Men så var det inte fick jag luskat fram.Fick fjärilar i magen så fort jag tänkte på han och helgen efter åkte jag hem till han i Rydal och vi titta på film, vilken klassiker va!! Dessvärre var det inte så för han, att han fick fjärilar i magen av att träffa mig! Hahaha. Men vi träffades ett tag och känslorna för mig blir väl lite starkare för varje gång har jag väl förstått. Tillslut i Mars, närmare bestämt 22 Mars blev vi ett par offentligt så att säga. Jag flyttade rätt snabbt hit mina saker, då mamma skulle flytta och jag hade ingen stans att ställa dom. Jag och Michelle hade bestämt att flytta ihop lite tidigare i år, men jag sov i lägenheten en natt, sen var jag bara hos Emil. Inte så vidare snällt, men kärleken har ingen lag! :) Så mina saker flyttade hit innan jag själv gjorde de. Ställde dom i röda rummet som vi kallar de, och där står dom än kvar. Allt utan kläderna då, för dom ligger i garderoben ;) I Maj bestämde vi oss för att vi ska utöka familjen Jansson/Börjesson, så jag beställde tid hos ungdomsmottagningen för att ta ut min P-stav. Vi gick dit tillsammans och höll varandra i handen när den jäklans staven skulle ut, ont gör de, eller inte ont, men det är en obehaglig känsla... Sen var det bara till att vänta... I Juni tog jag studenten och blev stor på riktigt. Vi hade jättetrevligt med familjen och vännerna! Vi bestämde oss för att skaffa en lien hund och det gjorde vi en vecka innan vi fick reda på att det var en liten bebis i magen. Hunden, som alla vet heter Ketchup och vi köpte han från min mamma som har lite uppfödning. =) i Början av Juli fick vi reda på att det låg en liten skrutt i magen min. Vi hade köpt ett helt paket med 20 gravtest och gjorde test varje helg. Hihi, Så otåliga var vi! När vi nästan gett upp och Emil inte längre var med mig när jag gjorde testet så skedde de ofattbara! Det var inte bara ett sträck, utan två, Jag sprang ner till Emil som jag kommer ihåg stod o stekte bacon, och vi blev helt överlyckliga. Men ändå inte fullt ut för detta vara bara billiga test som vi köpt på nätet. Som tur var hade vi ett riktigt test och jag sprang upp och gjorde två till test och dom visade lika dant! Överlyckliga blev vi! Vi ringde snabbt upp svärmor Karin och berättade för henne att vi skulle åka och hälsa på henne. Hon var då i Varberg och vi åkte dit så fort vi ätit upp frukosten! Väl nere väntade vi med att berätta tills vi skulle åka. Då sa Emil, nu ska vi åka från farmor Karin. Hon trodde vi mena Ketchup så hon skulle säga hejdå till han. Men så sa Emil, det var ingen vidare reaktion. Då fatta hon! Hon blev helt överlycklig! Sen var det att berätta för pappa, och mamma. Mamma fattade knappt det var sant, men efter ett tag att smälta de blev hon riktigt glad. Pappa blev oxå glad, men han hade redan vetat de så för han var de ingen överraskning sa han. Jo, pappa sägs vara lite synsk :) Sommaren spenderade jag och Emil inte alls mycket tid ihop. Jag jobbade på LBC som trafikledare och Emil hade semester. Jag hade tänkt överraska han med att åka Till Turkiet på hans födelsedag så vi fick mer tid för att bara mysa. Han visste inte att vi skulle åka dit, utan trodde att vi skulle till Stockholm. Innan vi åkte till Turkiet, i Augusti så var vi i hans Mammas stuga i Varberg och bara myste. Gick lite promnenader med Ketchup och åt lite lunch med Karin och Thomas, Annars bara va vi! Emils mamma skjutsade oss till Landvetter och ni skulle sätt Emils blick när han fick reda på att vi skulle till Turkiet och inte Stockholm! Så underbart att överraska folk när dom blir galda! I Turkiet, den 13 Augusti förlovade vi oss, under månskenet på stranden, helt underbart! Nu har vi precis firat våran första jul ihop. Men mycket paket till Lilla skruttan i magen! Hon bara växer och växer hela tiden, jag tycker jag ser ut som en boll! :) Jag ser fram emot ett nytt år fyllt av kärlek! För om jag och Emil är bra på något så är det att ge varandra Kärlek! Nästa år har jag i planen att Köpa hus, Föda barn, Gifta mig och ha ett underbart 2012! =) Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken underbar berättelse <3

2011-12-31 @ 14:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0