Julafton!

Passar på att skriva lite vad som hände vid jul och så, innan jobbet. Julaftons morgon började med mys i sängen och vi titta på julkalendern som vanligt, Tjuvarnas jul! Riktigt bra kalener tycker vi, men lite dumt att lära barn sno saker. Men För oss lite äldre är den bra,! Haha, synd att det igentligen inte är för oss äldre, men det är sak samma tycker vi. Efter vi tittat på julkalendern, fick vi äntligen öppna de paket vi fått av Karin dagen innan som vi fick öppna på morgonen, som både hon o Emil sa att det var från tomten, och jag trodde stenhårt på de. :) I de paketet låg två pyjamaser, en body, två sockar, ett par mega söta byxor och ett par hänglebyor till lilla bebisen i magen! Vi blev jätte glada o bara längtar ännu mer tills det är dags nu.! Sen var det dags att bege oss till Svärmor Karin för julfrukost. Där blev det tomtegröt, mackor med julmat på och lite mys. Efter vi myst hos Karin åkte vi till Emils mormor och där fick vi paket med, Eller jag fick paket o Karin o Emil kuvert. I Mitt paket låg en stavmixer, som jag önskat mig! Jag blev jätteglad! O dom andra fick bara tråkiga pengar! Efter de åkte vi hem och Emil sov lite till och jag slog in klappar. Sen klockan tre åkte vi och hämtade Karin för att sedan bege oss till Pappa för middag! Där blev det stort julbord, och jag åt tills jag spydde.! Det har jag aldrig varit med om tidigare, tror man ska sluta äta när man är mätt i fortsättningen! :) Hos pappa var det min faster och hennes man, min bror Sebbe, Emil, jag o Karin, och pappas kompis Arto. Efter maten var det äntligen dags att dela ut klappar, jag ställde mig vid granen och började dela! :) O undra vem som fick mest paket om inte jag! :) Eller ah, jag o Emil ihop, för på nästan alla stod det till Alexandra och Emil. Det som låg i paketen var Regnkläder från Didrikson, en fritös, en vattenkokare, sängkläder till både oss och bebisen, täcke till bebis, kläder och tofflor till bebis, handukar, pengar, pyjamas till mig, linnen, morgonrock, spritflaskopr till min samling och massa annat, vi blev jätteglada. Utav Emil hade jag fått en för tidig present, en jättefin JVC sterio till bilen, :) Jag blev jättenöjd med hela julen! Puss o kram banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0