2012

Vi ska köpa Vårat drömhus vi har hittat har jag bestämt mig för. Satt igår på hemmet och kilade på hus. Hittade ett underbart citroeinvilla eller hur de stavas. Ligger utanför Varberg med ett litet uthus till som man kan göra om till litet stall. En hundgård fanns det med och en mysig inredd källare. Och såklart varm garage. Detta är precis vad vi letat efter. Så låg de enskilt från grannarna helt underbart. Vi ska ringa på måndag och beställa visning på de ;) priset var helt okej oxå;) de har jag bestämt att vi ska köpa 2012 där ska vi bo med våra barn och hundar och hästar ;)

Köper vi de huset ska vi köpa en liten rottweiler hona så ketchup får en kompis ;)

Sen har jag och Emil bestämt oss för att gifta oss 2012 i december gärna på Varbergs kurort eller något annat mysigt!

Idag har jag städat ut julen så nya gardiner och så är uppsatta och alla stjärnor är undanplockade ;) så nu är julen över. Idag ska vi äta gott hos pappa och bara vara med familjen :)
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0